სულ სულ პირველი (ღიმილაკი)

pride-prejudice_large
ბევრი ვიფიქრე თუ უფრო ბევრი გადავწყვიტე, რომ ბლოგი გამეკეთებინა. ვერ შეგპირდებით ინტელექტუალურ ან იუმორით გაჟღენთილ პოსტებს, მაგრამ შევეცდები, რომ რასაც დავწერ ძალიან “საშინელება” არ იყოს. არასდროს მქონდა წერის ნიჭი, მაგრამ იმის გათვალისწინებით,რომ  ჩემი ქართულის მასწავლებელი მე-11 კლასამდე (ახლაც მე-11-ში ვარ) არ იწუხებდა თავს წერითი დავალებების მოცემით მგონი მთლად სისულელეებსაც არვწერ ;დ ხოდა თუ წერა არ გამომდის რატო გადავწყვიტე ბლოგის გაეთება? (როდესაც ესსეს წერ შესავლის შემდეგ უნდა დასვა შეკითხვა, საკითხი რომელსაც უპასუხებ თემაშიო ამბობს ხოლმე ჩემი ახალი ქართულის მასწავლებელი (ჰოდა ზუსტად მაგ შეკითხვის იმედზე ვარ ქართულის ოლიმპიადის მეორე ტურზე ;დ)) ერთ-ერთი და მგონი ერთადერთი მიზეზიც ამისა ის გახლავთ, რომ როგორც ვიცი (წავიკითხე თუ მითხრეს არ მახსოვს) წერის “მუღამზე” მაშინ ხარ, როდესაც მოწყენილი ხარო, ჰოდა ვინაიდან და რადგანაც  ჩემთვის 2013 წელი მოწყენილობასთან ასოცირდება (მიუხედავად ჩემი დიდი პატივისცემისა და სიყვარულისა რიცხვი 13 ის მიმართ)  მივიღე ეს “შესანიშნავი” გადაწყვეტილება..

სიმართლე გითხრათ უკვე ეჭვი მეპარება, რომ შევძლო მთელი წელი მოწყენილი ვიყო იმიტომ რომ ერთ დღესაც ვერ ვძლებ მოწყენილი :დ მაგრამ რავიცი ;დ თან მაგარი მეტსახელიც მაქ ახალ სკოლაში “კრეჭია” მოდი და არ გაიცინო ახლა და იყავი მთელი წელი მოწყენილი ;დდ

Leave a Reply

