Dear FutureMe..

ამ წუთას დავამთავრე ჩემი თავისათვის წერილის მიწერა, 4 წლის შემდეგ ვნახავ და გამეღიმება თქო.

მოკლედ არის ასეთი საიტი http://www.futureme.org/ სადაც შეგიძლია შენს თავს (მომავალში) მიწერო წერილი დროს მიუთიტებ და როცა გინდა მაშინ ნახავ, მე 4 წელი მივუთთე, თან  ხო უნდა დამავიწყდეს, უფრო გამეღიმება :დ ანდა თავზე ხელს შემოვირტყავ რა დებილი ვიყავი თქო. მოკლედი 4 წლის შემდეგ ამ ბლოგზე ვინმე კიდე თუშემოვა და მე თუ მეცლება აუუუუცილებლად დავდებ იმ წერილს, თანაც ლინკი დავწერე მაინც, თუ დავივიწყე გამახსენებს თქო :დ

 

602019_128723173984129_1574714293_n

აი გემრიელი წერილი “გავაშვანშალე” (თუ როგორც ამბობენ ხოლმე), ზუსტად ის დავწერე რასაც ვფიქრობდი არანაირი პირფერობა ანდა წინასწარ მოფიქრებულილ ტექსტი, მივყევი და ვწერე, ისე კაი დიდი კი გამოვიდა :დ თაან ქართულად დავწერე, ქართული შიფტით მე ნამდვილი კოსმოპოლიტი ვარ (წაიკითხეთ ვაჯას “პატრიოტიზმი და კოსმოპოლიტიზმი” )  აბა ჩემი მომავალი თავისთვის Dear FutureMe-თი როგორ მიმემართ :დ

მოკლედ საიტი ზემოთ წერია და დაუწერეთ თქვენ თავებს წერილი, თავიდან სისულელედ ჩავთვალე მაგრამ თანდათან მომეწონა :დ

და დავწერე “ჩემი რა მიდის”😀

p.s გამიხარდება თუ მომავალში თქვენს გაღიმებაში მცირე წვლილი მაინც იქნება ჩემი

One thought on “Dear FutureMe..”

  1. (= მეც გამიგია ამ საიტის შესახებ🙂 ადრე ვნახე მსგავსი შინაარსის საიტი და საკუთარ თავს გავუგზავნე წერილი, დავწერე უახლოეს გეგმებზე, რას ვაპირებდი რისი იმედი მქონდა და რა მსურდა, მოკლედ მოხდა ისე რომ გავიდა 4 წელი, რა დავწერე, როდის და საერთოდ თუ დავწერე, არც კი მახსოვდა, ხოდა ზუსტად მითითებულ დროს წკაპ! და მოვიდა მეილი, დავხედე და ოთხი წლის წინანდელი “მე” მწერდა!!! ^_^ კითხვისას ხან გამეღიმა ,ხან გული დამწყდა, საბოლოო ჯამში კი წარსულიდან მოსულმა წერილმა ძალიან გამახარა🙂
    ახლაც გადავწყვიტე!😀 ახლავე თუ არა უახლოვეს მომავალში მივწერ მომავალ მეეს🙂 და რამოდენიმე წლის შემდეგ დიდი “მე” წაიკითხავს პატარა “მეს” მიწერილ წერილს და გაუხარდება .
    ვინც ამას კითხულობთ😉 გაუკეთეთ საკუთარ თავს საჩუქარი, სულ 5 წუთის საქმეა ,მაგრამ წლების მერე მოსული წერილი რომ ძალიან გაგახარებთ პირობას გაძლევთ.

    მადლობა პოსტისთვის:) აუცილებლად მივწერ წერილს “მომავალ მეს”

Leave a Reply

