“ყველა-ფერი”

ვერ ვიტაან როდესაც არ მენდობიან, არ ჯერათ ჩემი, ეჭვი ეპარებათ. განსაკუთრებით მაშინ როდესაც ეს არ დამიმსახურებია.

არ მიყვარს ეჭვიანი ხალხი ყველაფერზე, უაზროდ, რომ ეჭვიანობენ.

მაღიზიანებს პირფერობა, განსაკუთრებით მაშინ როდესაც ზუსტად იცი ამ “ადამიანის” აზრი შენზე.

არ მეხატება გულზე ზედმეტად ცანცარა, “ძერსკი”, “სვეცკი” , თავისთავზე დიდი წარმოდგენის მქონე გოგჩოები:/

10hmi1.jpeg

————-

და საერთოდ ვიცი მე დაქალებთან/მეგობრებთან ხუმრობა დებილო დეგენერატოთი მაგრამ

ჩემი ზოგი fb მეგობარი უკვე მაღიზიანებს,, ( ნუ დღეს ყველაფერი მაღიზიანებს) ყველაფერზე იდიოტო კრეტინო შე ამოსაწყვეტმრობა ვიცი მე რო ნახავ ადამიანს და რაღაცაზე მოუყოლებმოკლედ რა,,

ამ ბიჭებმა ხო საერთოდ გადარიეს ეს ახალგაზრდობა. ბიჭის გულისთვის იმდენ რამეს კადრულობენ გაოგნდები ადამიანი რომ უყურო, რასაც მე ვხედავ მაოცებს და კიდე ბევრი რამ რაც არ ვიცი (ნეტა რაც ვიცი ისიც არ ვიცოდე) ასე კლასელის გადამტერება,  ნამიოკების კორიანტელი და რავიცი კიდე – არაა მაი სწორი სააქციელი მარა ესმიიით? (ეს ინტონაიით)

————-

იმდღეს ერთ-ერთ ქართულ საიტზე დავწერე  “მე აუცილებლად ჩავაბარებ, ვიქნები ბედნიერი, ვისწავლი, მეყოლება  შეყვარებული და ვიცხოვრებ მარტო.  ამინ!😀 ” ეს ტექსტი და ერთ ერთი პასუხი  იყო

“მარტო მე მესმის შენი – შენ აუცილებლად ჩააბარებ, ისწავლი, მერე კიდე ჩააბარებ უფრო სერიოზული განხრით……
დაისახავ კარგ მიზნებს, მერე ამ მიზნების განხორციელებაზე იზრუნებ და აუცილებლად გამოგივა
მერე დაფიქრდები შენს განვლილ ცხოვრებაზე და სიამოვნებით გაიხსენებ განვლილ წლებს, სიხარულით აგევსება გული – რომ რაც გინდოდა იმას მიაღწიე
მერე კიდე დაისახავ მიზნებს – ბედნიერი ოჯახის და კიდე… კიდე… კიდე… კიდე… ბევრი რაღაცეების მისაღწევად …
და მე გისურვებ ეს ყველაფერი აგხდენოდეს! აგხდენოდეს ისე როგორც მზის ამოსვლა და ხალისიანი განთიადის დადგომაა გარდაუვალი…
გისურვებ წარმატებებს!🙂 ”

large (4)

დიდი მადლობა მინდა გითხრა შენ, ვიცი რომ ამ პოსტს ნახავ და იმიტომ გიწერ აქ , ასევე კეთილი სურვილები შენ ჩემგან და თითქმის ყველა სურვილის ასრულება (თითქმის ვიცი რო მიხვდი რატოც დავწერე).. არასდროს გამომდიოდა დიდი ტექსტებით მილოცვები მადლობები და ასე შემდეგ,  ამიტომ ჩემი ასე ძალიან უბრალო მაგრამ გულით ნათქვამი მადლობა მიიღე კეთილი სურვილებისთვის.

————

მოკლედ, ზოგადად თქვენი ყველა კომენტარი “მაბედნიერებს” (როგორ არ მიყვარს ასეთი სიტყვები:/ ) ყველა ნახვა, ყველა “ვიზიტორი”, მიხარია რომ ვიღაცას მაინც აინტერესებს ის რასაც მე “ვქმნი” ვერ წარმოიდგენთ როგორი სიამაყითვამბობ “მე ვქმნი”-ს ..

არ ვიცი რამდენად მოვახერხებ კომპიუტერთან ყოფნას არდადეგებზე, არც ის ვიცი ბლოგზე თუ შემოვალ საერთოდ, მაგრამ გპირდებით დღიურს მაინც გავაკეთებ და რამე საინტერესო თუ იქნება აქ აუცილებლად დავპოსტავ რო ჩამოვალ მაშინ ანდა ინტერნეტ კაფეში შევირბენ ნახევარი საათით :$ მოკლედ შევეცდები სულ უყურადღებოდ არ დავტოვო ბლოგი , სექტემბრიდან კი  ახალი შემართებით ახალი თემებით, დასვენებული, უფრო მეტად განათლებული, ნაკითხი მე დაგიბრუნდებით.. ნუ იმედია :დ არ მემეტება აქაურება დასატოვებლად, დასატოვებლად რა, რომ ვიცი 2 თვე შეიძლება ვეღარ შემოვიდე და..

ამ პოსტის წერა რომ დავწყე, იდეაში ეს უნდა ყოფილიყო ყველანაირი მაგრამ არა ასეთი ,,

ყველაზე რთული ჩემთვის არის სათაურის და სურათის შერჩევა პოსტისთვის და ეს გამომდის ყველაზე ცუდად, ბევრმა ფიქრმა იცის..

და ბოლოს ჩემი ფავორიტი სურათი

1003252_481073975294566_205742415_n

Leave a Reply

