:|

ემოციებისგან ვარ დაცლილი, თუ ავსებული. რავიცი, ფაქტია რო ეს ემოციები რაღაც შუაშია ჩემთან..
large (1)
ადამიანს საყიდლებზე წასვლის “მუღამიც” რო არ ექნება და რო წავა და ისეთი სახით ივლის მე რო ვიარე, აშკარად ჭირს რაღაც. ადრე ვფიქრობდი ცუდ ხასიათზე რომ ვარ უკეთეს პოსტებს ვწერ თქო მაგრამ ეს დღეებია ისეთ ხასიათზე ვარ პოსტები .. რა პოსტები, ვის ახსოვს პოსტები.
ყველა “სიკეთესთან” ერტად ხვალ სკოლა იწყება.. არა მიხარია მაგრამ.. ვერ გამოვხატავ რა, დილით ადგომა ერთადერთი პრობლემაა რის გამოც არ მინდა სკოლის დაწყება..არა ვიტყუები, რემონტია სკოლაში და ისეთ მდგომარეობაშია იქ სწავლას არაფერი ჯობია.
და საერთოდ
large

2 thoughts on “:|”

  1. 😀 “ადამიანს საყიდლებზე წასვლის “მუღამიც” რო არ ექნება და რო წავა და ისეთი სახით ივლის მე რო ვიარე, აშკარად ჭირს რაღაც. ” es albat individualuria😀 chemtvis normaluria🙂 ise imeds vitoveb rom gadagivlis da🙂 axal postebs dzalian ar mogvanatreb :)))

    1. ხო რათქმაუნდა, მე ძალიან მიყვარს და მაგიტომ გამიკვირდა ასე რომ ვარ, კიარადა ვიყავი :დ

Leave a Reply

