სიცილაკებიანი პოსტი ^_^

ჩემი შეგნებული ცხოვრების დაწყების წამიდან მინდა ტორტის გამოცხობა (მგონი)

ჰოდა სურვილები ხდება თქო და დადგა ეს ჩემი ნანატრი დღეც და  ტორტი გამოვაცხვე, როგორც იქნა :დ არადა ყოველთვის მეგონა რომ ძალიან რთული იყო და გამიჭირდებოდა. ბისკვიტის გამოცხობაზე მეტად დაკრემვის პროცესი მხიბლავდა ხოდა ერთი კვირის წინ ფორმა ვიყიდე, ორი დღის წინ მოსართავები (არ ვიცი ზუსტად რა ჰქვია კრემს რო ჩაასხავ და რო რთავ მერე რა ;დ ). სხვათაშორის არც ისეთი რთული აღმოჩნდა როგორიც წარმომედგინა მიუხედავად  იმისა რომ ბისკვიტის ორჯერ გამოცხობა მომიწია იქიდან გამომდინარე რომ პირველი შესახედად კიარა შესაჭმელადაც არ ვარგოდა (ან პირიქით).  ჩემი “საცდელი ტორტი” 5 კვერცხიანია და ბანანისაა მოკლედ ბევრი რომ არ ლაპარაკო IMAG0106

ეს არის ჩემი ტოორტი მგონი პირველი ცდისთვის ცუდი არ არის :დ ვიცი რომ საოცარი ვიზუალი აქვს :დ

ყველაზე სასაცილო ის არის, რომ ჯერ არ გამისინჯავს ;დ და მგონი არც გავსინჯავ :დ სურვილი არ მაქვს უბრალოდ ;დ ჯერ კიდევ ემოციებში ვარ ამ ტორტის გამო ;დ იმდენად გამიხარდა რომ გავაკეთე ;დ თან დაქალი იყო ჩემთან კრემს რომ ვაკეთებდი იმ მომენტიდან და ძალიან კარგად გავერთე :დ ჩემი და ანუკის მეორე საოცრებაა ეს (პირველი ქიმიის ექსპერიმენტი რომ ჩავატარეთ ჯამი შევიწირეთ და სახლიდან 1 კვირა საოცარი სუნი ვერ გავიყვანეთ ის იყო :დ)

მომავალ პოსტამდე ^_^

4 thoughts on “სიცილაკებიანი პოსტი ^_^”

  1. შემთხვევით შემოვედი😀 ახალი პოსტი დამხვდა , პირველი ტორტის კვალობაზე ძალიან კარგი გამოგსვლია , აუცილებლად დააგემოვნე და გაგვიზიარე შთაბეჭდილებები🙂 მე მარწყვის ტორტი მიყვარს ძალიან :3
    პირველი რომაა თან შენით გაკეთებული წარმომიდგენია როგორ გაგიხარდებოდა😉
    ეს ერთი და სხვა მრავალი 😀

    1. მადლობა :დ მარწყვის ტორტი მეც მიყვარს მაგრამ ჯერ რა დროს მარწყვია :დ მერე მაგის სურათსაც დავდებ ;3 :დ თუ გამომივიდა :დ

  2. ძლიან :დ კარგი ვიზუალის გამოგსვლია :დ ფაქტიურად ხელობა გიპოვია ეს ხუმრობით დარწმუნებული ვარ სხვაც ბევრი გაქვს საქმე :დ მოკლედ მიმზიდველად გამოიყურება . გილოცავ :დ

Leave a Reply

