“ჩემი ჭკუით” მელანქოლიური პოსტების ახსნა

ამ ბოლოს რაღაც სულ დეპრესიულ-მელანქოლიური პოსტები  დამიგროვდა ალბათ თვითონაც ეგეთ ხასიათზე ვარ და მაგიტომ. არ ვიცი მარტო მე ვარ ასე თუ სხვებიც, მაგრამ როდესაც მარტო ვარ მაშინ ვიწყენ ხოლმე. მოწყენის მიზეზი ხან რაა ხან რა, მაგრამ  “ჩმემი დასკვნებით” ზედმეტად ბევრ დროს ვუთმობ მარტოობისას ფიქრს-მარტოობაზე, ოცნებებზე რომლებიც რა თქმა უნდა მუდამ ოცდენად დარჩებიან, იმაზე რაც არასდროს მოხდება დიდი სურვილის მიუხედავად და მერე ვხვდები რომ ეს ყველაფერი ჩემი ბრალია, მერე ისევ ბლა ბლა ბლა.. ალბათ მაგის ბრალია, არადა მეგობრებთან ერთად სულ კარგ ხასიათზე ვარ 90% მაინც :3 :დ მაგრამ  მეგობრებთან ერთად  არასდროს არ ვწერ პოსტებს. რამდენიმე ჩემმა მეგობარმა იცის ჩემ ბლოგზე და დისკომფორტს განვიცდი, დისკომფორტს რა, ალბათ მირჩევნია რომ არ იცოდნენ, მაინც “დღიურია”  რა.. რაუაზრობას ვამბობ ახლა მაგრამ ხშირად დაწერილი პოსტი წამიშლია იმას არ ეწყინოს მერე ან იმან არასწორად არ გაიგოს გამო, თან მეგობრებთან “დეპრესიული” ჩემი თავი არ მახსენდება, ძალიან იშვიათად და ამიტომ იმათთვის ალბათ მიუღებელი? ან უფრო სწორი იქნება თუ ვუტყვი მოულოდნელი იქნება მათთვის.  მიუხედავად იმისა რომ ჩემი ბლოგი რომ იციან იმას არ ნიშნავს რომ კითხულობენ, მაგრამ “სიფრთხილეს თავი არ სტკივაო” ამიტომ 2-3 პოსტით ნაკლები იყოს აქ ჯობია.                                       ახლა რა გამომივიდა ანუ მინდა ვწერო და არ  მინდა რო წაიკითხონ? მაშინ თუ ეგრეა რატო არ ვწერ დღიურში ან რატო ვდებ ინტერნეტში? – სიმართლე გითხრათ არ ვიცი. ერთი პერიოდი მქონდა “დღიურებიც” მაგრამ რავიცი..                                     ხშირად მსაყვებურობენ “არვიცის” “რავის” რავი რაა” მერავის” გამო იმ კითხვებზე რომლებიც ისეთ საკითხებს ეხება რასაც ჩემ მეტი ვერავინ გადაწყვეტს და ზედმეტად პირადულია მაგრამ უბრალოდ არ მინდა სწრაფად მივიღო გადაწყვეტილება და მერე ვინანო. საბოლოოდ კი ისე გამომდის რომ იმდენად დიდი ხანი ვუნდები ამ ყველაფერს რომ პასუხის გაცემას აზრი აღარ აქვს ხშირ შემთხვევაში.

რაც თავში ამომიტივტივდა ყველაფერს მივედ-მოვედე როგორც ყოველთვის:/

შემდეგ პოსტამდე XO ^_^

Leave a Reply

