მე-დეა, სალო-მე, მე-გი, მე-რი ან სხვ. ანუ ჩემი “დღიური”

ყოველთვის, როდესაც ჩემს ახალ და საკმაოდ მოხერხებულ პატარა წითელ ბლოკნოტს ვიჭერ ხელში, რომელსაც აუცილებლად უნდა დავარქვა სახელი! მახსენდება ეს ბლოგი და სინდისი მაწუხებს პოსტებს რომ არ ვწერ.

ჩემი წითელი "მე"
ჩემი წითელი “მე”

ამ ბოლოს სულ “ვწერ” ძირითადად საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილებში, ტრანსპორტში, საჯარო ლექციებზე, მერე კი საკუთარ თავს დავცინი იმის გამო რომ ყოველთვს ვცდილობ სხვას არ დავანახო რას ვწერ და რაღაც საოცარ მოქმედებებს ვაკეთებ. დღეს მივხვდი რომ “დღიურისთვის” სახელის დარქმევა კარგი იდეაა, აი წარმოიდგინეთ მარტო სეირნობის ხასიათზე რომ ხარ, მაგრამ ყველა გაკვირვებულია ფაქტით რომ მარტო სეირნობ და გირეკავენ მარტო ხარ? გამოვიდე? ნეტა მარტო სერინობას რა აზრი აქვს და მსგავსი კომენტარები რომ არის აარჩევ რაიმე სახელს მე-დეას, სალო-მეს, მე-გის, მე-რის ან სხვას (სასურველია “მე” ერიოს) და რომ გკითხავენ უპასუხებ, რომ მე-დეასთან ერთად ხარ ან სალო-მესთან ან მე-გისთან, მერე რა თქმა უნდა ლოგიკური კთხვაც ჩნდება ვინ არის  ეს ზემოთ ხსენებული გოგონა და აქვეა პასუხი, ძალიან მარტივი. მეგობარია, კურსელი ან ნაცნობი უბრალოდ .. რეალურად კი დადიხართ შენ და შენი პატარა წითელი ბლოკნოტი, რომლის უკანა ჯიბე და რეზინი ერთმანეთზე მეტად მოგწონს და რომლის ზუსტი ანალოგი 3 წლის წინ მაააგრად დაგეხმარა, ისევე როგორც ეს ახლა. თან ყველაზე კარგი ის არის შენი ვიღაც-მე სულ რომ თან დაგაქვს-დაგყავს (სახლში დატოვება არ ღირს ცუდი მოგონებები მაქვს)

2 thoughts on “მე-დეა, სალო-მე, მე-გი, მე-რი ან სხვ. ანუ ჩემი “დღიური””

    1. შავი-ც მექნება/მეყოლება ეს რომ დამთავრდება ^_^ :დ თუ რასაც იზამს.

Leave a Reply

