დრაფტებიდან #3

მე – ცუდი მეგობარია, ამიტომაც მას არ ყავს მეგობრები, არ ყავს არა იმიტომ რომ ცუდად იქცევა მათთან და მის მეგობრებს აღარ უნდათ მეგობრობა, იმიტომ რომ  როდესაც მიხვდება რომ ყველაფერი ისე არ არის როგორც უნდა იყოს თვითონ ნელ-ნელა წყვეტს ურთიერთობას. ფიქრობს იმაზე თუ რა და რატომ გააკეთა ისე, როგორც მისი მეგობარი არ გააკეთებდა იგივე სიტუაციაში და საკუთარი თავისადმი ზიზღით ივსება. მეგობრობა ცოტა ისეთი თემაა, აი “ისეთია” რა.
მე- ვერ ხვდება უნდა თუ არა მეგობრების ყოლა, მუდმივი მეგობრების, სულ რომ მასთან ერთად იქნებიან ისეთების ..
მე-მ ჯერ კიდევ ვერ იპოვა ადამიანი რომელსაც ეტყვის “You are my person”.
მე-ცუდი მეგობარია, არ იცის მეგობრობა, დაქალობა/ძმაკაცობა, მე დაიბადა იმისთვის, რომ იყოს ხალხთან ერთად და თან იყოს მარტო.

არ უყვარს ჩახუტებები. მაგრამ ხანდახან ძალიან უნდა ჩაეხუტონ. (სენტიმენტალურობის ჟამს)

მე ალბათ გეძებს შენ, რომელიც ამას (იმედია) ვერასდროს წაიკითხავ.

Leave a Reply

